Fethiye Belediyesi Zabıta Personeli Kerem Ersoy için 40. gün mevlidi
Fethiye Belediyesi Zabıta Müdürlüğü personeli Kerem Ersoy, vefatının 40. gününde dualarla anıldı. Zabıta Müdürlüğü binası önünde düzenlenen programda mevlid-i şerif okutulurken, lokma ve yemek ikramında bulunuldu. Mesai arkadaşları, Ersoy'un hatırasını yaşatmak için bir araya geldi.
Fethiye Belediye Başkan Yardımcısı Veli Uysal, “Yaklaşık 40 gün önce çalışma arkadaşımız Kerem Ersoy’u kaybettik. Acısını hala derinden yaşıyoruz. Ailesine ve yakınlarına bir kez daha başsağlığı diliyorum. Çalışma arkadaşları da onun adına böyle bir hayır yapılmasını istediler. Allah kabul etsin” ifadelerini kullandı.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor