Fethiye Belediyesi, tekstil ürünlerini geri dönüşüme kazandırmaya devam ediyor
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Fethiye Belediyesi, her yıl milyonlarca ton tekstil ürününün çöpe gitmesini önlemek amacıyla 180 tekstil atık kumbarasıyla israfın önüne geçmeye devam ediyor.
Fethiye genelinde uzun süredir hizmet veren 180 tekstil atık kumbarası, belediye ekiplerince temizlenip boyanarak dış kaplamaları yenilendi. Yeniden elden geçirilen kumbaralar, vatandaşların kullanımına sunuldu. Fethiye Belediyesi’nden yapılan açıklamada: “Kullanmadığınız kıyafet, ayakkabı, çanta ve ev tekstili ürünlerini çöpe atmak yerine bu kumbaralara bırakarak hem çevreye hem de geri dönüşüme katkı sağlayabilirsiniz.” denildi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı