Fethiye Belediyesi Tarafından Tansiyon ve Kan Şekeri Taraması yapıldı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Fethiye Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından vatandaşlara ücretsiz tansiyon ve kan şekeri taraması gerçekleştirildi. Fethiye Belediyesi hemşiresi Sinem Kabak açıklamalarda bulundu.
Fethiye Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü tarafından Akarca Parkı’nda tansiyon ve kan şekeri taraması gerçekleştirildi. Sabah saat 10.00 ile 12.00 arasında yapılan etkinlikte, vatandaşlar ücretsiz olarak sağlık kontrolünden geçti. Sağlık taramasına katılan vatandaşlar, hizmetten memnun kaldıklarını ifade ederek emeği geçenlere teşekkür etti.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı