Fethiye Belediyesi'nden Türkiye'de Bir İlk: Arılar İçin İçme Suyu Noktaları Kuruldu
Fethiye Belediyesi, üreticiye destek çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Arıcılıkla uğraşan yurttaşların ihtiyaçlarına yönelik önemli adımlar atan belediye, şimdi de seçim döneminde söz verilen projelerden birini daha hayata geçirdi.
“Her zaman yanlarındayız”
Daha önce arıcılarımızın sorunlarını dinlediklerini ifade eden Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca, “Geçtiğimiz aylarda arıcı körüğünü arıcılarımıza dağıtmıştık. Sürdürülebilir Turizm, Sürdürülebilir Tarım için bu tür doğal çalışmaların olması gerekiyor. Yasalar çerçevesinde üreticilerimize destek vermeye devam edeceğiz. Bu projemizi de en ekonomik ve en verimli şekilde planlayıp uygulamaya geçirdik. Bu çalışmanın arıcılarımıza, çevremize ve güzel Fethiyemize hayırlı olmasını diliyorum” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Bodrum açıklarında 40 metre derinliğe uzanan kesintisiz deniz çayırı kuşağı belirlendi
Muğla Büyükşehir Gazeteciler Derneği Başkanı Cem Kaytan’dan Vali Akbıyık’a Ziyaret
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor