Fethiye Belediyesi'nden Türkiye'de Bir İlk: Arılar İçin İçme Suyu Noktaları Kuruldu
Fethiye Belediyesi, üreticiye destek çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Arıcılıkla uğraşan yurttaşların ihtiyaçlarına yönelik önemli adımlar atan belediye, şimdi de seçim döneminde söz verilen projelerden birini daha hayata geçirdi.
“Hem misafirler hem de üreticiler mağdur oluyordu”
Yeşilüzümlü Muhtarı Cengiz Çatal, “Yaz aylarında özellikle villa turizmi olduğu bölgelerin havuzlarına arılar gidiyor ve telef oluyor. Burada hem villaya gelen misafirler şikayetçi oluyor hem de üretici mağdur oluyor. Arı içme suyu noktaları oluştuğunda bu sorun da ortadan kalkacak” dedi.
Fethiye Ziraat Odası Başkanı Kenan Karayiğit ise, “yapılan hizmetten dolayı Fethiye Belediyesi’ni ve MAYBİR’i kutluyorum. Türkiye’de ilk bir proje. Hayırlı uğurlu olsun” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor