- Haberler
- Çevre
- Fethiye Belediyesi Barkod Okuma Sistemli İkili Atık Toplama Projesi Başarıyla Devam Ediyor
Fethiye Belediyesi Barkod Okuma Sistemli İkili Atık Toplama Projesi Başarıyla Devam Ediyor
Fethiye Belediyesi olarak, daha temiz bir çevre ve geri dönüşüm bilincini artırmak amacıyla hayata geçirdiği Türkiye'nin ilk ve tek 'Barkod Okuma Sistemli İkili Atık Toplama Projesi'ni başarıyla sürdürüyor. Pilot bölge olarak seçilen Göcek'te, kişiye özel teknolojik altyapıyı yenileyen ekipler, kayıt işlemlerini güncellendi.
Projede, vatandaşlardan gelen geri bildirimleri dikkate alarak çalışmalar sürekli geliştiriliyor. Atık ayrıştırma, çevrenin korunması, doğal kaynakların muhafazası, çöpe giden atık miktarının azaltılması ve ekonomik katkı sağlanması açısından büyük önem taşıyan bu projeyle sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefleniyor.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı