- Haberler
- Çevre
- Fethiye Belediyesi Barkod Okuma Sistemli İkili Atık Toplama Projesi Başarıyla Devam Ediyor
Fethiye Belediyesi Barkod Okuma Sistemli İkili Atık Toplama Projesi Başarıyla Devam Ediyor
Fethiye Belediyesi olarak, daha temiz bir çevre ve geri dönüşüm bilincini artırmak amacıyla hayata geçirdiği Türkiye'nin ilk ve tek 'Barkod Okuma Sistemli İkili Atık Toplama Projesi'ni başarıyla sürdürüyor. Pilot bölge olarak seçilen Göcek'te, kişiye özel teknolojik altyapıyı yenileyen ekipler, kayıt işlemlerini güncellendi.
Projede, vatandaşlardan gelen geri bildirimleri dikkate alarak çalışmalar sürekli geliştiriliyor. Atık ayrıştırma, çevrenin korunması, doğal kaynakların muhafazası, çöpe giden atık miktarının azaltılması ve ekonomik katkı sağlanması açısından büyük önem taşıyan bu projeyle sürdürülebilir bir geleceğe katkı sunmak hedefleniyor.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Menteşe Belediye Tiyatrosu'na ensemble ödülü
Fethiye Hisarönü Pazarı’nda bu hafta hangi ürün kaç lira?
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı