- Haberler
- Güncel
- Fethiye Belediye Başkanı Karaca'dan, tribünden düşen Murat Bayat'a geçmiş olsun ziyareti
Fethiye Belediye Başkanı Karaca'dan, tribünden düşen Murat Bayat'a geçmiş olsun ziyareti
Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 2. hafta mücadelesinde Fethiyespor'un sahasında Galatasaray'ı ağırladığı karşılaşma öncesi, tribün lideri Murat Bayat dengesini kaybederek tribünden düştü. Bayat'ı hastanede Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca ziyaret etti.
Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 2. haftasında Fethiyespor’un sahasında Galatasaray’ı konuk ettiği karşılaşma öncesinde talihsiz bir olay yaşandı. Fethiyespor tribün lideri Murat Bayat, tribünde dengesini kaybederek aşağıya düştü.
Olayın ardından sağlık ekipleri tarafından ilk müdahalesi yapılan Bayat, Lokman Hekim Esnaf Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Bayat’ın sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'
Fethiye gökyüzünde yeni bir ilke ev sahipliği yapacak: Ölüdeniz’de WTTF heyecanı
Menteşe'de zeytinlik yangını
Fethiye ADD Şubesi’nden Amasya Genelgesi açıklaması: ‘Cumhuriyetin kurucu değerleri aşılamaz’
Muğla Büyükşehir Personeline Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi
Fethiye’de okul öncesi öğretmenliğinden esnaf lokantasına: Sevcan Salar’ın girişimcilik hikayesi