Fethiye Balık Pazarı'nda hamsi bereketi yeniden başladı
Muğla'nın Fethiye ilçesinde Balık Pazarı'nda bir süredir azalan hamsi, yeniden tezgâhlardaki yerini aldı. Karadeniz'den gelen hamsinin bollaşmasıyla birlikte hem balıkçı esnafının hem de vatandaşların yüzü güldü.
Karadeniz hamsisinin vatandaşlar tarafından yoğun ilgi gördüğünü belirten Bakbak, “Hamsi, Karadeniz’in ve Türkiye’nin herkes tarafından çok sevilen, çok güzel bir deniz balığıdır. Son haftalarda biraz azalma olmuştu ancak şu an yeniden bollaşmaya başladı. Tezgâhlarımızda yoğun şekilde yer alıyor” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret