Fethiye Aşıklar Tepesi'nde Çevre Temizliği Etkinliği
Fethiye Belediyesi ile Motovlog Fethiye işbirliğinde Aşıklar Tepesi'nde temizlik etkinliği düzenlendi. Etkinlikte konuşan Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar, daha temiz bir 2026 için herkesi çevre duyarlılığına davet etti.
Etkinlikte konuşan Fethiye Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mahmut Bayraktar, 2025 yılının son günlerinde daha temiz bir geleceğe dikkat çekmek istediklerini belirterek, “Fethiye’nin en güzel noktalarından biri olan Aşıklar Tepesi’ndeyiz. Daha temiz bir 2026’ya girebilmek için Motovlog Fethiye ve gönüllülerimizle birlikte buradayız. Burada çok güzel anılar yaşanmış olabilir, tek isteğimiz anıların kalması, çöplerin değil” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı