Fethiye Alzheimer Derneği'nde 'Kayıp ve Yas' konulu seminer düzenlendi
Fethiye Alzheimer Derneği, toplumun önemli bir ihtiyacına daha ışık tuttu. Dernek üyeleri, gönüllüler ve Alzheimer hasta yakınlarının katılımıyla gerçekleşen seminerde, 'Kayıp ve Yas' süreci ele alındı. Seminer Akademisyen, Psikoterapist ve Psikodramatist Dr. Çiğdem Alaca tarafından verildi.
Alzheimer Derneği Başkanı Dr. Mehdi Sadat, Fethiye Alzheimer Derneği Gündüz Yaşam Merkezi’nin yaklaşık üç yıldır aktif olduğunu belirterek, her ay düzenli olarak halka ve hasta yakınlarına yönelik seminerler düzenlediklerini ifade etti. Dr. Sadat, "Bu ayki seminerimizde özellikle ileri yaşlarda, Alzheimer ya da demans hastalarında kayıp ve yas sürecinin nasıl ilerlediğini ele alıyoruz" dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı