Fenerbahçeli ve Amedsporlu taraftarlar birbirine girdi: 2 Yaralı
Boluspor ile oynayacakları maç için Bolu'ya giden Amedspor taraftarları ile Fenerbahçe taraftarları mola verdikleri bir AVM'nin otoparkını savaş alanına çevirdi. Jandarma ekipleri havaya ateş açıp, tarafları güçlükle ayırırken, kavgada 2 kişi yaralandı.
Olay, TEM Otoyolu üzerinde bir AVM’nin otoparkında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Boluspor ile oynayacakları maç için Bolu’ya gelen Amedspor taraftarlarıyla Kasımpaşa maçını izlemek için İstanbul’a giden Fenerbahçe taraftarları mola verdikleri AVM’de karşılaştı. İki takımın taraftarları arasında yaşanan gerginlik, kavgaya dönüştü.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı