Fenerbahçe ve Galatasaray Yurda Döndü, Havaalanında coşkulu karşılama
Fenerbahçe ile Galatasaray'ın, Süper Kupa mücadelesini oynamak üzere gittikleri Suudi Arabistan'da yaşanan Atatürk fotoğrafları ve pankart skandalının ardından iki takımda yurda döndü. Coşkulu kalabalık takımları havaalanında işte böyle karşıladı!
ATATÜRK YOKSA BİZ YOKUZ!
Ardından iki takım art arda "Atatürk yoksa biz yokuz!" açıklamasında bulundu.
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, havalimanı çıkışında yaptığı kısa açıklamada, "Gerekli açıklamayı TFF ve kulüpler yaptı" ifadelerini kullandı. Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal ise takım otobüsünden taraftarlara seslenerek, "Tüm taraftarlara buraya kadar geldiğiniz için çok teşekkür ediyoruz" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret