Fenerbahçe, lösemi hastası İzmirli Rüzgar'ı stadyumda ağırladı
İzmir'de lösemi tedavisi gören 8 yaşındaki Rüzgar Kırgülü, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un özel davetiyle dün akşam oynanan Fenerbahçe-Feyenoord maçını stadyumdan izledi.
Birinci evre lösemi tanısı konulan ve 5 yıldır hastalıkla mücadele eden minik Rüzgar, Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'a seslenerek, stadyumda maç izlemek istediğini dile getirmişti. Rüzgar'ın bu anlamlı çağrısına karşılıksız kalmayan Başkan Ali Koç, dün akşam oynanan UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Eleme Turu Fenerbahçe - Feyenoord maçı için aileyi İstanbul’da ağırladı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı