Fenerbahçe, ilk lig maçına İzmir'de çıkacak
Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig'de 2025-2026 sezonunun ilk maçına İzmir'de çıkacak. Sarı-lacivertliler geçtiğimiz hafta ertelenen lig maçı sonrası 2. haftada Göztepe'ye konuk olacak ve rakibiyle ligde 59. kez karşı karşıya gelecek.
Youssef En-Nesyri'den Göztepe'ye 2 maçta 3 gol
Fenerbahçe'nin Faslı forveti Youssef En-Nesyri, Göztepe ile oynadığı 2 maçı da boş geçmedi. Sarı-lacivertli formayla Süper Lig'de ilk 11 oynadığı ilk maç olan Göztepe deplasmanında 1 gol kaydeden En-Nesyri, Kadıköy'de de 2 gole imza attı. Sezon öncesi hazırlık maçlarında 3 kez fileleri havalandıran En-Nesyri, Feyenoord ile oynanan UEFA Şampiyonlar Ligi 3. Eleme Turu ikinci maçında 1 gol, 1 asistlik performans sergiledi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret