- Haberler
- Spor
- Fenerbahçe'de YDK Toplantısı, Maçın Suudi Arabistan'da oynanaması için önerge kabul edildi
Fenerbahçe'de YDK Toplantısı, Maçın Suudi Arabistan'da oynanaması için önerge kabul edildi
Fenerbahçe Spor Kulübü Yüksek Divan Kurulu Toplantısı'nda bir araya geldi. Sarı-Lacivertliler'in başkanı Ali Koç, gündeme dair önemli açıklamalarda bulundu. Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu üyeleri, Süper Kupa finalinin Arabistan'da oynamaması yönündeki önergeyi oy birliğiyle kabul ederken Divan Kurulu, Süper Kupa maçının Atatürk Olimpiyat Stadyumu'nda oynanması yönünde tavsiye kararı aldı.
"Biz kellemizi koltuğa koyduk"
"Burada kimseye saygısızlık yok ama burada çok derin sorular var. Saf belirleyeksiniz. Temizlik mi? Mevcut tiyatronun devamı mı? Sayın başkanım iyi niyetinize inanmıyoruz demiyoruz ama sorgulamaya bizi iten o kadar gelişme var ki artık yapmak durumundayız. Bizim yaptığımız birkaç konuşmadan beri çok bilgi akıyor bize. Pislikten bıkmış insanlar var. Biz fitili ateşledik. Beni destekleyen kulüp başkanları da oldu, alt liglerden yöneticiler. Biz kellemizi koltuğa koyduk. Sizin sahiplenmenize ihtiyacımız var."
Bakmadan Geçme
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya’dan yıl sonu mesajı
Fethiye Cuma Pazarı’nda hareketlilik: ‘Fiyatlar dengede, bereket var’
Fethiye’de Eczacı Buse Helvacıoğlu Yeni Adresinde Hizmet Verecek
2025-2026 Eğitim Öğretim yılı sona erdi: Fethiye’de 106 okul yaz tatiline girdi
Seydikemer Belediyesi'nden 4 Bin Kişilik Aşure İkramı
Marmaris Cumhuriyet Başsavcısı Yörük'e veda programı düzenlendi