Feci ölüm: Otomobil çarptıktan sonra üzerinden 2 araç geçti
Otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü olay yerinde feci şekilde hayatını kaybetti. Çarpan otomobil sürücüsünün kazanın ardından durmayarak yoluna devam ettiği, 112'yi aradıktan sonra polis karakoluna teslim olduğu bildirildi. Güvenlik kamerasına saniye saniye yansıyan kazada, çarpma sonrası motosiklet sürücüsünün üzerinden 2 aracın daha geçtiği belirlendi. Olay yerine gelen motosikletlinin yakınları feryat ederken, kız kardeşi fenalaşarak hastaneye kaldırıldı.
Otomobil sürücüsü karakola gidip teslim oldu
Diğer taraftan, motosiklete çarpan otomobil sürücüsünün korkuyla olay yerinden ayrılırken 112 Acil Çağrı Merkezini arayarak kazayı bildirdiği, ardından da polis karakoluna giderek motosiklete çarptığını söyleyip teslim olduğu, buradan Merkez Jandarma Karakoluna götürüldüğü bildirildi. Güvenlik güçleri, yerde yatan İbrahim Dağdaş’ın üzerinden geçen diğer 2 otomobilin de bulunması için çalışma başlattı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor