FATİH ANADOLU LİSESİ YENİ BİNASINDA DERS BAŞI YAPTI
öğrencilerin büyük bir çoğunluğu eğitim öğretimin 2. gününde kampüs alanındaki okula giderek ders başı yaptı
Fatih Anadolu Lisesinin Değirmenbaşı’ndaki kampüs alanına taşınmasına gösterilen tepkiler devam ederken öğrencilerin büyük bir çoğunluğu eğitim öğretimin 2. gününde kampüs alanındaki okula giderek ders başı yaptı. 750 öğrencisi bulunan Fatih Anadolu Lisesinin öğrencileri “okuldaki fiziki eksiklikler giderilirse çevrede market ve benzeri ihtiyaç yerleri sağlanırsa yeni okul tabi ki iyi” diye konuştular. Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Hasan Doğan ve bazı okul müdürlerinin şafak baskınında eski okuldaki sıra ve eşyaları kamyonlara doldurup getirdiği yeni okulda düzenlemeyi yaparak okulu yeni eğitim öğretim yılına hazırlamaya çalışmışlardı. Öğrenciler veliler ve bazı öğretmenlerin ve sendikaların hala eski okulda eğitim öğretim yapılması istek ve taleplerini sürdürürlerken öğrencilerin büyük bir bölümünün yeni okulda ders başı yapması geri dönüşün artık mümkün olamayacağını da gösterdi.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül