Eskrim Federasyonu Başkanı Karataş Fethiye'de sporcularla buluştu
Türkiye Eskrim Federasyonu Başkanı Abdurrahman Karataş, Avrupa ve dünya şampiyonalarındaki başarılarını sürdürerek, 2028 Olimpiyat Oyunları'nda madalya kazanmayı hedeflediklerini söyledi.
Antalya'da Avrupa Büyükler Eskrim Şampiyonası'na ev sahipliği yaptıklarını hatırlatan Karataş, "Burada 48 sporcumuz yarıştı. Bir sezonda ilk kez 3 altın, 3 bronz madalya alan sporcularımız bizi gururlandırdı. Bunun ardından Çin'de yapılan Dünya Şampiyonası'nda da Avrupa şampiyonu olan sporcumuz dünya ikincisi olarak başarısını sürdürdü. 2024 Olimpiyat Oyunları'nda iki sporcu ile bir paralimpik sporcumuz bizleri temsil etti." diye konuştu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor