'Eşim gelmeden araçtan inmem' dedi, 1.45 promil alkollü çıktı
Trafik uygulamasında durdurulan kadın sürücü, 'Eşim gelmeden araçtan inmem' diyerek polislere direndi. Uzun uğraşlar sonucu yapılan alkol testinde sürücünün 1.45 promil alkollü olduğu belirlenirken, 11 bin 629 TL para cezası kesildi.
Bursa İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, merkez Osmangazi ilçesi Altıparmak Mahallesi'nde uygulama yaptığı sırada durumundan şüphelendikleri bir otomobili durdurdu.
Durdurulan aracın sürücüsünün F.M. isimli kadın olduğu belirlendi. Trafik polislerinin alkol testi yapmak istemesi üzerine sürücü, "Eşim gelmeden araçtan inmem" diyerek polislere direndi. Polislere, "Beni bırakın, lütfen işlem yapmayın. İlk defa alkollü araç kullanarak dışarı çıktım" dediği öğrenildi.
Bakmadan Geçme
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı