Eşi tarafından öldürülüp yakılmak istenen Semanur son yolculuğuna uğurlandı
İstanbul Fatih'te boşanma aşamasındaki eşi tarafından vahşice öldürülen Semanur Algül, son yolculuğuna uğurlandı.
“Merhametiyle iyileştirmek istedi, canıyla ödedi”
Cenaze namazı öncesi güçlükle ayakta duran anne Suzan Aydın, kızının katiliyle barışma sebebinin 'tehdit ve merhamet' olduğunu vurguladı. Kızının kendilerini korumak için ateşe yürüdüğünü belirten acılı anne, "Kızımı çocuklarıyla ve bizle tehdit etmiş. 'Anne, kafası yerinde değil, size zarar vermesin diye gidip onu hastaneye yatıracağım, merhametimle onu insana çevireceğim' dedi. Ama o kızıma merhamet etmedi. Dünyayı ayağa kaldıracağım, onların da ciğeri yanacak. Hani adalet nerede" dedi.
“Kapıyı kilitleyip evi ateşe vermiş”
Baba Orhan Aydın ise damadının madde bağımlısı olduğunu ve olayın planlı bir şekilde gerçekleştirildiğini iddia etti. Torununun olay anında evde olmamasının tek tesellileri olduğunu belirten baba Aydın: "Kuzumu yakarak öldürmüş. Madde bağımlısıydı, daha önce de kızımı darp etmişti. Eve gelip kızımı öldürdükten sonra kapıyı üstüne kilitleyip evi yakmış. Ömür boyu ceza almasını istiyorum, başka canlar yanmasın," dedi.
Bakmadan Geçme