- Haberler
- Asayiş
- Emniyet müdürü, trafik kazası yapan Şahin timi personelinin elini bir an olsun bırakmadı
Emniyet müdürü, trafik kazası yapan Şahin timi personelinin elini bir an olsun bırakmadı
Motosikletli trafik polisi kavşak sisteminde geçirdiği kazada yaralandı.
Personelinin elini bırakmadı
Bu sırada KKTC'nin 41'inci Kuruluş Yıldönümü etkinlikleri için Cumhuriyet Meydanı'nda düzenlenen törene katılan ve bölgeden geçmekte olan Antalya İL Emniyet Müdürü İlker Arslan kazaya denk geldi. Makam aracından inerek personelinin yanına giden Arslan, sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Antalya İl Emniyet Müdürü İlker Arslan, olay yerinde ki ilk müdahalesinin ardından ambulansa alınan polis memurunun elini bir an olsun bırakmadı. Ambulansla hastaneye kaldırılan polis memurunun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor