Ekolojik okul
Ortaokul öğrencileri, 'okulda çiftlik var' projesi kapsamında, depolanan yağmur suyunu kullanarak serada meyve ve sebze üretimi yapıyor. Elde edilen ürünler hem satılıyor hem de okulda beslenen hayvanlar için kullanılıyor. Proje ile sürdürülebilir üretime katkı sağlanması amaçlanıyor.
“Şebeke suyunu kullanmıyoruz”
İlk olarak tere ekerek üretime başladıklarını ifade eden Karaca, "Zaman içerisinde soğan, marul gibi çeşitli meyve ve sebzeleri de ektik. Her sene çocuklardan gelen istekler doğrultusunda üretim yapıyoruz. Ne ekeceğimizi onlar belirliyor. Sulama yaparken şebeke suyunu kullanmıyoruz. Yağmur yağdığında depomuzda su doluyor. Yağmurun olmadığı zamanlarda da kuyu suyla sulama yapıyoruz. Bu sayede sürdürülebilir bir şekilde üretim yapıyoruz" ifadelerine yer verdi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı