Eğirdir Gölü'nde kaçak pinterlere el konuldu, kerevitler göle bırakıldı
Eğirdir İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü Su Ürünleri Kontrol ekipleri ile Eğirdir İlçe Jandarma Komutanlığı bot timleri, Eğirdir Gölü'nde kaçak avcılığın önlenmesine yönelik müşterek denetim gerçekleştirdi.
Pinterlerin içinden çıkan kerevitler ekipler tarafından canlı olarak yeniden göle bırakıldı. Eğirdir İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü Su Ürünleri Kontrol ekipleri, yasa dışı avcılıkla mücadele kapsamında denetimlerin artarak devam edeceğini vurgulayarak, kurallara uymayan kişiler hakkında idari para cezası başta olmak üzere gerekli cezai işlemlerin uygulandığını kaydetti.
-
eğirdir gölü denetim
-
kaçak avcılık engelleme
-
kerevit pinteri
-
su ürünleri kontrol eğirdir
-
jandarma göl denetimi
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı