Eğirdir Gölü'nde kaçak pinterlere el konuldu, kerevitler göle bırakıldı
Eğirdir İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü Su Ürünleri Kontrol ekipleri ile Eğirdir İlçe Jandarma Komutanlığı bot timleri, Eğirdir Gölü'nde kaçak avcılığın önlenmesine yönelik müşterek denetim gerçekleştirdi.
Ekipler, özellikle kerevitin üreme (yumurtlama) döneminde bulunulması nedeniyle denetimlerin artırıldığını belirtti. Tatlı su ürünlerinin neslinin korunması ve sürdürülebilir avcılığın sağlanması amacıyla gölde hem karadan hem de botlarla su üzerinden kontroller yapıldığı ifade edildi. Denetimler kapsamında Eğirdir Altınkum Plajı açıklarında detaylı inceleme gerçekleştirildi. Kaçak avcılıkta kullanıldığı tespit edilen kerevit pinterlerine el konuldu. Kerevitlerin içerisinde bulunan kerevitler ise göle geri bırakıldı.
-
eğirdir gölü denetim
-
kaçak avcılık engelleme
-
kerevit pinteri
-
su ürünleri kontrol eğirdir
-
jandarma göl denetimi
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı