EGF'de Cem Kaytan Yeniden Başkan Seçildi
Ege Gazeteciler Federasyonu'nun (EGF) 5. Olağan Genel Kurulu, Aydın'ın Bozdoğan ilçesinde gerçekleştirildi. Tek aday olarak seçime giren Cem Kaytan, yeniden federasyon başkanlığına seçildi.
Genel kurulda konuşan Kaytan, görev yaptıkları dönemde önemli çalışmalara imza attıklarını belirterek, “2023-2026 yılları arasında birçok önemli işlere imza attığımızı düşünüyorum. Ege bölgesi için federasyon olarak en iyi hizmeti vermeye çalıştık. Sevgili Ümit Özmen, bugün bize Aydın’da ev sahipliği yaptı. Kendisine çok teşekkür ediyorum” dedi.
-
ege gazeteciler federasyonu
-
cem kaytan
-
egf genel kurulu
-
aydın bozdoğan
-
gazeteciler federasyonu seçimi
-
yeniden başkan seçildi
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’