Dünyayı bisikletiyle keşfediyor: Brezilyalı gezgin Muğla'da mola verdi
Brezilyalı 27 yaşındaki diş hekimi Ingrid Wenzel Tosin, değişik ülke kültürlerini tanımak için Mart 2025 tarihinde başladığı yolculuğunda Muğla'ya ulaştı. Bugüne kadar yaklaşık 10 bin kilometre yol kateden Brezilyalı diş hekimi Çin'e ulaşmayı hedeflerken, bunun için 8 bin kilometre daha pedal çevirecek.
Brezilya’dan sırt çantası ile yola Ingrid Wenzel Tosin, deniz yolu ile Portekiz’e ulaştı. Portekiz’den İspanya ve Fransa’nın güneyine kadar otobüs ile ulaşımını gerçekleştirdikten sonra Buradan itibaren bisiklet ile seyahat etmeye başladı. Birleşik Krallık ve Avrupa’yı bisiklet ile geçen Brezilyalı diş hekimi, hedefinin Çin olduğunu, gerekirse bundan sonra da başka ülkeleri bisiklet ile ziyaret edebileceğini açıkladı.
Bakmadan Geçme
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’
Fethiye Balık Pazarı’nda 17 yıllık emek: Asım Karadayı’dan lezzet sırları