Dünya Kupası heyecanı Bodrum Meydanı'na taşındı
2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki ilk maçına çıkan A Milli Futbol Takımı'nın Avustralya ile oynadığı karşılaşma, Bodrum Belediye Meydanı'nı dolduran vatandaşlar tarafından dev ekranda büyük bir heyecan ve coşkuyla takip edildi.
Bodrum Belediyesi tarafından kurulan dev ekran önünde sabahın erken saatlerinde bir araya gelen vatandaşlar, Ay-Yıldızlı ekibimizin Dünya Kupası heyecanına ortak oldu. Karşılaşmayı Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci de vatandaşlarla birlikte izledi. Başkan Mandalinci'ye Belediye Başkan Yardımcıları Kanat Özsert ve Tolga Karademir eşlik etti. Meydanı dolduran vatandaşlarla sohbet eden Başkan Mandalinci, milli heyecanı Bodrumlularla birlikte yaşadı.
Bakmadan Geçme
Tatil Planlarınızı Ertelemeyin En Güncel Uçak Bileti Kampanya
Muğla Teknopark’tan genç kaşiflere yarım milyon liralık destek
Fethiye’de üreticilere uyarı: Sıcaklıklar bitki hastalıklarını tetikliyor
MSKÜ Spor Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı
Fethiyespor, Timur Fidan İçin Post Paylaşmadı, Taraftar Grubu: 'Utandırdınız'
Fethiye gökyüzünde yeni bir ilke ev sahipliği yapacak: Ölüdeniz’de WTTF heyecanı