Dünya kadınlarına Türkiye'den 75 milyon dal çiçek
8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla Türkiye'den 34 ülkeye 75 milyon dal kesme çiçek ihraç edildi.
Çiçek sektöründe yaklaşık 25 yıldır çalışan Muazzez Tekeli, güzel bir meslekte çalıştığını, her gün çiçeğin içinde olduğunu söyledi. Kadınlara verilecek en güzel hediyenin çiçek olduğunu dile getiren Tekeli, çiçeğin her kadının yüzünü güldürdüğünü ifade etti.
Yaklaşık 30 yıldır sektörde çalışan Duray Yıldız da çiçekle uğraşmanın insana enerji verdiğini belirtti. Severek bu sektörde çalıştığını anlatan Yıldız, "El emeğiyle hazırladığımız çiçekler dünyanın dört bir yanında kadınları mutlu etmek için verilecek." dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep