Dünya Çiftçiler Gününde 'Bir Kapsülde Bin Şifa' Projesi Köyceğiz'de başladı
Muğla'da kadın çiftçiler tarımsal yeniliklerle buluşuyor. 'Bir Kapsülde Bin Şifa' projesi kapsamında susam yetiştiriciliği eğitimi verildi, tohum ve gübre destekleri sağlandı.
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Ege Tarımsal Araştırma Enstitüsü Müdürlüğü iş birliğiyle hayata geçirilen “Bir Kapsülde Bin Şifa” projesinin açılış etkinliği, 13 Mayıs'ta Köyceğiz ilçesi Kavakarası Mahallesi’nde gerçekleştirildi. Etkinlikte ayrıca “Susam Yetiştiriciliği” konulu bir eğitim çalışması düzenlendi.
Etkinlikte ev sahipliğini yapan kadın çiftçi Sevcan Belgrad, projede yer almaktan büyük mutluluk duyduğunu belirterek İl Müdürlüğü ve Ege Tarımsal Araştırma Enstitüsü yetkililerine teşekkür etti.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı