Dünya Çevre Gününde Menteşe'de anlamlı etkinlik
Menteşe Belediyesi, 5 Haziran Dünya Çevre Günü'nü kentsel sit alanı olan Saburhane Meydanı'nda düzenlediği etkinliklerle kutladı. Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte mahalle sakinlerine 30 ton kireç dağıtıldı, badana yapıldı. Geri dönüşüm ve atık pil yarışmalarında dereceye giren öğrencilere hediyeleri verildi.
Konuşmasının ardından Başkan Köksal Aras, plastik kullanımını azaltmaya yönelik olarak etkinliğe katılan tüm çocuklara matara hediye etti. Ayrıca Kocamustafendi İlkokulu Müdürü İlker Koçar, Emirbeyazıt İlkokulu Müdürü Bilal Şahin ve İMKB Okul Müdürü Nuri Can’a geri dönüşüm katkılarından dolayı plaket takdim edildi. Atık pil yarışmasında dereceye giren Emirbeyazıt ve Kocamustafendi İlkokulu öğrencilerine de hediyeleri verildi.
Bakmadan Geçme
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü
Muğla MÜSİAD, Denizli Şubesinin yeni hizmet binası açılışına katıldı
Muğla’daki Belen Kahvesi Yenilenen Yüzüyle Ziyaretçilerini Ağırlıyor
Fethiye Salı Pazarı’nda yazın etkisi: Tezgahlarda sebze ve meyve çeşidi yoğunluğu
Muğla Büyükşehir enerjideki yönünü güneşe çevirdi