Doğalgaz patlaması sonrası yangında 4 kişi yaralandı
Bir binada meydana gelen doğalgaz patlaması sonucu yangın çıktı ve 4 kişi yaralandı. Patlama sonrasında olay yerine AFAD, itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yangın, ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı ve binadaki herkes güvenli bir şekilde tahliye edildi.
Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınırken, binada bulunan herkes tahliye edildi. İlk belirlemelere göre 4 kişi yaralanırken, yaralılar ambulansla hastaneye kaldırıldı. Çerkezköy Kaymakamı Nazmi Günlü olay yerine gelerek incelemelerde bulundu ve gazetecilere bilgi verdi. Yangının kesin çıkış nedeninin belirlenmesi için çalışma başlatıldı.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret