Doğa korumadan Datça'da öğrencilere tabiat eğitimi
Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Muğla İl Şube Müdürlüğü'ne bağlı Datça Şefliği tarafından Reşadiye İlköğretim Okulu, Mustafa Kutluay İlköğretim Okulu ve Kızlan İlköğretim Okulu'ndan gelen toplam 90 öğrenciye yönelik tabiat eğitimi verildi.
Eğitim etkinliğinde, öğrencilere doğal yaşam alanlarının korunması, biyolojik çeşitlilik ve sürdürülebilir çevre konularında önemli bilgiler sunuldu. Eğitim süresince öğrenciler, biyolojik çeşitliliğin önemi, sulak alanların ekosistem için sağladığı yararlar, biyokaçakçılık tehdidi ve doğal kaynakların korunmasının gerekliliği hakkında bilgilendirildi. Ayrıca DKMP'nin kuruluş amacı ve doğanın korunmasına yönelik genel çalışmaları ile kurumun Datça bölgesinde gerçekleştirdiği özel projeler tanıtıldı.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül