Diyabet Günü nedeni ile stant kuruldu

Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde 14 Kasım Diyabet günü sebebi ile stant kuruldu.

Diyabet Günü nedeni ile stant kuruldu
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!