Dinçel, '11 kişiye karşı oynamadık' Fethiyespor – Amed Sportif değerlendirme
Fethiyespor Teknik Direktörü Selahaddin Dinçel, Amed Sportif karşılaşması ardından açıklamada bulundu.
“Kendi takımımı kutluyorum”
Ben hakemlerimize inanıyorum ve güveniyorum. Bunu hep dile getiriyorum hiçbir şekilde art niyet yok ama ne olursa olsun özellikle 2. 45 dakika da en az 10 defa sağlıkçı içeriye soktular. Zaman geçirmeye çalıştılar, birçok oyuncu değişikliği oldu. 6 dakika çok komik bir uzatma. Verilecek birçok kart var, 2. sarı kart var belki de direkt kırmızı var ama hiçbirisi çıkmıyor. Yazık yani üzülüyoruz ben kendi takımımı kutluyorum.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor