Devrilen vinçte yangın çıktı, ilk müdahaleyi orman ekipleri yaptı
Otoyol şantiyesinde yapılan çalışma sırasında devrilen vinçte yangın çıktı. Orman ekiplerinin ilk müdahaleyi yaptığı yangında vinç kullanılamaz hale geldi.
Çalışanların durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmesi üzerine olay yerine Antalya Büyükşehir Belediyesi Manavgat İtfaiye Birimi’ne bağlı ekipler sevk edildi. Bu sırada olay yeri yakınında bulunan Taşağıl Orman İşletme Müdürlüğü’ne bağlı yangın söndürme aracı alevler içindeki vince ilk müdahaleyi yaparak yangının ağaçlık ve ormanlık alana sıçramasını önledi. Verilen adrese gelen itfaiye ekibinin söndürme çalışmalarına destek vermesi ile yangın kısa sürede söndürülürken vinç kullanılamaz hale geldi.
-
antalya vinç yangını
-
manavgat yol çalışması
-
devrilen vinç alev aldı
-
orman ekipleri müdahale
-
otoyol şantiyesi kazası
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül