Depremde resmen haritadan silindi! 6 bin kişilik mahallede yalnızca 3 kişi kaldı
6 Şubat depremlerinin en fazla yıkımı yaşattığı Hatay'da binlerce enkaz kaldırılırken, mahalleler de adeta çorak bir araziye döndü. 6 bin kişinin yaşadığı Elektrik Mahallesi'nde depremden önce 900 bina bulunurken şimdi yalnızca 7 tane kalmış durumda. 1068 vatandaşımızın hayatını kaybettiği mahalleden 1 yıl içinde göç edenlerin sayısı da bir hayli fazla ki geriye yalnızca mahallede yaşayan 3 kişi kalmış durumda.
"BURAYA GELDİKÇE PSİKOLOJİM BOZULUYOR"
Yıkılan evinin temelinde dolaşan İsmail Tat, gazeteci İsmail Saymaz'ın uzattığı mikrofona "Buraya geldikçe psikolojim bozuluyor. Ne zaman gelsem her şeyimi kaybettiğimi anlıyorum. Ne yaşamaktan zevk alabiliyorum, ne yediğimden ne de içtiğimden. Resmen yıkılmışız. Kimsesiziz" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor