Denizli'de komşu binaları çökme noktasına getiren kazı kaçak çıktı
Denizli'de kazı sırasında kopan kaya parçası ve hemen ardından gerçekleşen toprak kayması çevredeki binalarda hasara neden olmuştu. Binaların hasar gördüğü kazının kaçak olduğu ve diğer parsellerin sınırına girdiği ortaya çıktı. Evlerine giremeyen hasar gören yapı sahipleri ise bir an önce sonuca kavuşmayı istiyor.
Yıkılacak mı yıkılmayacak mı bilinmiyor. Ben daha inşaatı tamamlayamadan içine yerleşemeden binam kullanılamaz hale geldi. Bu binanın altı boşta bu bina yıkılsa birisine zarar verse hesabını kim verecek. Bina şu anda çevreye çok büyük tehlike arz ediyor. Yan binanın altını çökerttiklerini gördüm ve kepçe operatörüne uyarıda bulundu. Bu binanın altını zarar vermişsiniz, başkasının parseline girmişsiniz durun diğer tarafa da aynısını yaparsanız benim binama da zarar vereceksiniz dedim. Bana kazıyı bitireceklerini kendi alanlarını kazdıklarını söylediler. Ben buradan ayrıldıktan sonra tekrar benim parselimin yanında kazıya devam etmişler ve saat 10.48 toprağı kaydırmışlar. Benim binama ve komşunun binasına zarar verdiler. Bizler mağduriyetimizin giderilmesini istiyoruz. Ben tüm paramı bu binaya yatırdım, tamamlayamadan bina yıkılacak" şeklinde konuştu.
Bakmadan Geçme