Denizli-Aydın Otoyolu'nda korku dolu anlar! Otomobil alev topuna döndü
Denizli-Aydın Otoyolu'nda seyir halinde olan otomobil, bir anda alev topuna döndü. Patlamaların yaşandığı ve sızan yakıt nedeniyle çevreye yayılan yangında, araç metal yığınına döndü.
İhbar üzerine bölgeye itfaiye ve otoyol jandarma ekipleri sevk edildi. Zaman zaman küçük çaplı patlamalarında yaşandığı yangında, araçtan sızan yakıt nedeniyle alevler çevreye saçıldı. İtfaiye yangına müdahale ederken, jandarma ekipleri de bölgeyi güvenlik çemberine aldı. Yangının tamamen söndürülmesinin ardından otomobilden geriye sadece bir metal yığını kaldı. Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor