Denizli-Aydın Otoyolu'nda korku dolu anlar! Otomobil alev topuna döndü
Denizli-Aydın Otoyolu'nda seyir halinde olan otomobil, bir anda alev topuna döndü. Patlamaların yaşandığı ve sızan yakıt nedeniyle çevreye yayılan yangında, araç metal yığınına döndü.
Olay, Denizli-Aydın Otoyolu'nun Sarayköy ilçesine bağlı Kabaağaç Mahallesi sınırlarında kalan bölümünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre; Denizli'den Aydın'ın Nazilli ilçesindeki evlerine dönen aileyi taşıyan otomobil, otoyolda seyir halindeyken bir anda motor kısmından dumanlar yükselmeye başladı.
Bakmadan Geçme
‘Keşanlı Ali Destanı’ Fethiye Kültür Merkezi’nde sahnelendi
Muğla'da okullarda son hafta etkinliği düzenleniyor
Muğla’da 26 bin 653 yabancı ikamet ediyor
Muğlaspor Briç takımı B Ligi’nde zirveye kuruldu
Muğla’nın hokeyci kızları bölge şampiyonu oldu
Muğla Büyükşehir, Muğla’nın ulaşım altyapısını güçlendiriyor