Denizden çıkanlar şaşırttı: Bodrum'da denizden çamaşır makinesi bile çıktı!
Bodrum Belediyesi tarafından 'Denize en çok mavi kakışır' sloganıyla on bir yıldır devam eden deniz dibi temizliği etkinliğinin bu yılki ikinci ayağı Gümbet'te gerçekleştirildi. Denizden çıkanlar yine şaşırtmazken bu kez bir de çamaşır makinesinin çıktığı görüldü.
Yapılan deniz dibi temizlik çalışmaları ile ilgili Belediye Başkan Yardımcısı Kanat Hasan Özsert şunları söyledi: “Belediye ekiplerimizce gerçekleştirilen deniz dibi temizliği etkinliklerinde denizden çıkan atık miktarında azalma gözlemleniyoruz. Bu da çevreye olan duyarlılığın giderek arttığını gösteriyor. Denizlerimizi ve koylarımızı korumak, gelecek nesillere daha temiz bir çevre bırakmak için çalışmalarımıza devam edeceğiz” Deniz Dibi Temizliğinin bir sonraki durağı, 28 Mayıs Çarşamba günü Bitez Mahallesi olacak.
-
bodrum deniz dibi temizliği
-
gümbet sahili
-
deniz atıkları
-
çevre temizliği
-
gönüllü dalgıçlar
-
çamaşır makinesi
-
bodrum belediyesi
-
mavi kakışır
-
deniz kirliliği
-
doğa koruma
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor