Denizde parmağı koptu, deniz ambulansıyla Bodrum'a getirildi
Yunanistan'ın Leros Adası açıklarında ailesiyle tatil yaparken tekne içinde düşerek baş parmağı kopan 59 yaşındaki Türk vatandaşı Özlem Y., deniz ambulansıyla Bodrum'a getirilerek başarılı bir ameliyatla sağlığına kavuştu.
Marina'da hazır bekleyen ambulansla Bodrum Acıbadem Hastanesi'ne sevk edilen Özlem Y., burada 4 saat süren bir ameliyata alındı. Kazazedenin kopan parmağı başarılı bir operasyonla yeniden yerine dikildi. Sağlık durumunun iyi olduğu bildirilen Özlem Y.'nin, bir süre daha gözlem altında tutulacağı öğrenildi.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret