Datça'nın Suya Erişimi Güçleniyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MUSKİ), Datça ilçesi Sındı Mahallesi Örencik Mevkii'nde yaşanan içme suyu yetersizliğini gidermek amacıyla su hattı çap büyütme çalışması gerçekleştirdi.
MUSKİ, özellikle yaz aylarında nüfusu artan Datça’nın Sındı Mahallesi Örencik Mevkii’nde içme suyu ihtiyacının karşılanmasında yaşanan sorunları çözmek amacıyla su hattı çap büyütme çalışmalarını başlatarak bölge halkına daha yeterli ve kesintisiz su temini sağlamayı hedefliyor.
02 Haziran 2025 tarihinde başlayan proje kapsamında, toplam 2 bin 400 metre uzunluğundaki mevcut hattın yenilenmesi hedefleniyor. Yapılan çalışmalar sonucunda şu ana kadar 400 metrelik boru hattı tamamlandı.
Bakmadan Geçme
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül