Datça'da Engelliler Haftası yürüyüş ile başladı
Muğla'nın Datça ilçesinde Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikler, bando eşliğinde yapılan yürüyüşle başladı. Cumhuriyet Meydanı'nda devam eden programda, öğrenciler tarafından jimnastik gösterileri sergilendi.
Etkinlikler kapsamında öğrenciler, jimnastik performansları ile izleyenlerden alkış aldı. Programda, engelli bireylerin topluma katılımı ve farkındalık oluşturulması amacıyla çeşitli sportif etkinlikler de düzenlendi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Bülent Aldal da etkinliklere katılarak öğrencilere destek verdi. Aldal, öğrencilerle birlikte sportif oyunlara katıldı ve engellilerle ilgili toplumsal bilincin artırılmasının önemine dikkat çekti.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret