Cumhuriyetin 100.Yılına Özel Gösteri Maçı
Cumhuriyetimizin 100. Yıl etkinlikleri kapsamında Muğla Valiliği, Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Muğla Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu ve Türkiye Futbol Antrenörleri Derneği(TÜFAD) Muğla Şubesi işbirliğinde Atatürk Stadyumu'nda 100. Yıl Gösteri Maçı gerçekleştirildi.
Muğla’da protokolün oluşturduğu kırmızı takımın kaptanlığını Muğla Valisi İdris Akbıyık yaparken, çoğunlukla Muğlaspor’un eski futbolcularının oluşturduğu beyaz takımın kaptanlığını ise Muğlaspor Başkanı Menaf Kıyanç yaptı. İki takımın flama değişimi ve çiçek takdimi sonrasında başlayan gösteri maçı eğlenceli görüntülere sahne oldu.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı