Cüce çift yarım kalan aşklarında 21 yıl sonra mutlu sona ulaştı
Akondroplazili hastası olan 1 metre boyundaki Nurgül Aksoy ile Mustafa Sevim, nişan aşamasında sona eren birlikteliklerinde 21 yıl sonra dünyaevine girdi.
Evlenmek için hazırlıklar yapmaya başlayan Nurgül’ün gelinlik giymek istediğini belirtmesi üzerine çift için yardım kuruluşları, AFAD, Yayladağı Belediye Başkanlığı, Yayladağı Kaymakamlığı ve Hatay Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde düğün düzenlendi. Düğünde AFAD İl Müdürü Taner Bayındır, Yayladağı Belediye Başkanı Mehmet Yalçın ve Yayladağı Kaymakamı Halil Yazıcı, çiftle birlikte halay çekerek oynadı. Yeni evli çiftin birlikte yaşayacakları yuvaları için de destek olundu.
Bakmadan Geçme
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı