ÇÖPLER SEL SULARIYLA DENİZE GİDİYOR
çöpler toplanmayınca son sel sularıyla doğruca denize gidiyor
Fethiye çevresindeki koy ve kıyılarda biriken çöpler toplanmayınca son sel sularıyla doğruca denize gidiyor. Fethiye'nin aşıklar tepesi ve diğer koylarda piknik yapan vatandaşların bıraktığı çöpler orman işletme ve Büyükşehir belediye yetkilileri tarafından alınmayınca son yağan yağmurlarla koydaki çöpler doğruca denize gidiyor. Vatandaşlar sel sularıyla denize giden çöplerin karasal kirliliğinin önlenmesi için tedbir alınmasını istediler.
Bakmadan Geçme
Muğla’daki Sığla ormanlarından 1 ton Sığla yağı üretimi bekleniyor
Bir aylık aranın ardından belediyede ilk mesai: 'Fethiye'ye hizmet etmeye devam edeceğiz'
Bodrum’da kültürel mirasla iç içe bir eğitim yılı
Yatağan'da Yüksek riskli hastaya bölgesel anastezi ile operasyon
Seydikemer’de başarı ödülleri sahiplerini buldu
Muğla'da termometreler 45 dereceyi gördü