- Haberler
- Asayiş
- Çifte cinayetin nedeni 8 çeyrek: Çift tabancayla poz verip tabut emojili paylaşım yapmış
Çifte cinayetin nedeni 8 çeyrek: Çift tabancayla poz verip tabut emojili paylaşım yapmış
Adana'da kahvehanede 2 kişinin öldürüldüğü olayın 17 yaşındaki şüphelisinin cinayetleri, annesinin 8 adet çeyrek altın alacağı için işlediği ortaya çıktı. Cinayeti kafasına koyan şüphelinin olaydan dakikalar önce öldüreceği akrabasının isminin baş harflerinin bulunduğu tabut emojili çift tabancayla verdiği pozu sosyal medyasında paylaştığı da ortaya çıktı.
Olay, önceki gece 23.45 sıralarında Yüreğir ilçesine bağlı Kiremithane Mahallesi Eczacı Haşim Dalgıç Caddesi'ndeki kahvehanede meydana geldi. İddiaya göre, H.G., kuzeni Erkan Savan'a (35) 8 adet çeyrek altın borç verdi. Bir süre sonra anne H.G.'nin oğlu D.G. (17) altınları almak için Erkan Savan'ın yanına kahvehaneye gitti. Savan, altınları veremeyeceğini söyleyince D.G. kahvehaneden çıkıp gitti.
Bakmadan Geçme
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’