Çelik, 'Marmaris yepyeni bir turist pazarı ile tanışmış olacak'
Marmaris'te ilk etap çalışmaları tamamlanan Kızılbük Thermal Wellness Resort ile ilgili Kızılbük GYO Genel Müdürü Mahmut Sefa Çelik basın mensupları ile bir araya gelerek açıklamalarda bulundu.
Projede peyzaj çalışmalarına başlandı, proje öncesindeki âtıl durumdaki inşaat görünümünün yerini doğayla iç içe bir şifa merkezine bırakacağını belirten Çelik, “Proje sahamızda peyzaj çalışmalarına başlandı, 35 binin üzerinde ağaç dikimi halihazırda yapıldı. Bölgeye özgü kızılçamdan sağlığın sembolü sandal ağacına kadar pek çok çeşitte binlerce ağaç ve bitki ile yapacağımız peyzaj çalışmalarıyla projemiz bulunduğu alanda doğayla bütünleşmiş bir şifa ve huzur alanı olacak.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor