Canbay, Wolker, 'Fethiye ikinci evimiz, sanatçı olarak sahne almak gurur verici'
Rap müziğin sevilen ikilisi Canbay & Wolker, Skyfall Arena'daki konserleri öncesinde büyük bir heyecan yaşadıklarını dile getirdi. Mekanın atmosferinden övgüyle bahseden ikili, daha önce müşteri olarak geldikleri yerde şimdi sanatçı olarak sahne almanın kendileri için ayrı bir gurur olduğunu belirtti.
Rap müziğin sevilen ikilisi Canbay & Wolker, yaptıkları açıklamada ise; “Konser için heyecanlıyız. Skayfall Arena’da güzel bir atmosfer var. Buraya daha önce müşteri olarak gelmiştik şuan ise sanatçı olarak sahne aldık. İstanbul’da bizi müşteri olarak almayan tüm mekanlara sanatçı olarak girmenin verdiği bir gurur da var. Fethiye bizim için ikinci bir yuva. Bodrum ve Fethiye’nin bizde yeri ayrı.” şeklinde konuştular.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor