Büyükşehirden Yatağan'a 28 Milyonluk İçme Suyu Yatırımı
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ Genel Müdürlüğü suyun yetersiz kaldığı ve kesintilerin yaşandığı Yatağan İlçesi Turgut ve Yeşilbağcılar Mahallelerine 28 Milyon TL yatırım yaparak bu bölgelere ilave içme suyu sağlıyor.
Çalışmaların 5 Ayda Tamamlanması Planlanıyor
Çalışma kapsamında Yatağan’ın önemli su kaynaklarından biri olan Dipsiz’den 9 bin 303 metre içme suyu hattı yapılarak bölgeye ilave su sağlanacak. 22 Kasım 2024 tarihinde imzası atılan 2 Aralık 2024 tarihinde yer teslimi gerçekleştirilen projenin süresi 150 gün olarak belirlendi. Böylece yüklenici firma marifetiyle yapımına başlanacak olan çalışmaların 1 Mayıs 2025’te tamamlanması planlanıyor. Proje ile mahallelere toplamda 22 litre su sağlanacak. Ve bozulan yollar için 5 bin m2 üst yapı yenilemesi gerçekleştirilecek.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı